Bra dag

Igår mådde jag också bra efter att ha sovit en hel natt! Var dock väldigt trött ändå så efter rastning av hundarna och frukost lade jag mig och sov lite till. Går upp vid 6 med noelle eftersom jag tar piller då, så det är extra skönt att gå och lägga sig sen när hon går till skolan ;-)

Gick ner till centrum med mamma sen vid 12 för att köpa räkor till middagen och tugg till hundarna. Senare när noelle kom hem kände jag mig så uttråkad så vi åkte till Allum en sväng! Jag köpte en BH utan byglar för jag kan inte ha en vanlig BH nu när ärren sitter preciiis i vägen och det gör ont med något som sitter åt. Den jag hittade var iallafall perfekt! Letade efter lite inredningsprylar då vi flyttar idag, eller ja, den lotten faller på min stackars sambo eftersom jag är här uppe och ändå inte kan lyfta.. Så när jag kommer hem på tisdag är det till ett nytt hem! Har sååå många idéer.. Och stackars Noelle började kräkas igårkväll och sprungit upp till toan hela natten.. Lena blev dålig efter att vi åt middag där i tisdags men känns som att vi borde blivit dåliga tidigare isåfall? Usch, hoppas jag klarar mig.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0