ny energi

Livet är märkligt. Det är som att jag fått tillbaka en del av mitt vanliga jag de senaste dagarna. För första gången sen innan jag blev sjuk i somras, har jag inte vilat på dagen de senaste 3 dagarna. Jag har varit igång med bakning, promenader, klippt mig, köpt hundmat, druckit kaffe i solen, åkt iväg med hundarna och låtit dom busa vid ån. Jag hoppas inte att det bara är det härliga vädret som fått mig att må bättre. Jag hoppas att det här håller i sig nu. 

Och förhoppningsvis börjar jag jobba igen nästa vecka, sist jag jobbade var i juni. Längtar efter rutiner igen, tjäna pengar, komma nånstans framåt. 

Även om det fortfarande gör ont ibland av att saker och ting inte är som förut, så går jag inte sönder av det längre. Jag kämpar på, kämpar för mig själv. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0