Bajsdag

Knappt kunnat sova inatt.. Vid 5 gick jag upp och tog mina piller. Satt uppe tills de andra kom upp vid 6 och åt med dom. Gick ut kort med hundarna så de fick göra sina. Lade mig igen, tog tid att somna.. Vaknade vid 10 och gick på toa, skulle se ett avsnitt på mobilen men mådde illa så somnade om igen. 40min senare vaknade jag igen, hela kroppen värkte som fan och illamåendet gav inte med sig. Tog en vid-behovs tablett, satt upp i sängen med spyhink bredvid mig. Tillslut blev det lite bättre, jag kollade senaste PH och tvingade mig ut med hundarna igen på en minimal runda. Fick i mig lite mat, nu är jag dödstrött men mår lite bättre, inte lika mycket värk och illamående.


Ska hälsa på pappa på boendet sen, och sen ska vi alla äta middag hos Lena efteråt. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0