Bra helg

I fredags kom jag upp till Gbg vid 11, blev hämtad och tog en promenad innan lunchen i det fina vädret! I lördags åkte jag och noelle på whippetträff med Kayos bror Winston och andra whippar. Riktigt sommarväder så både vi och hundarna njöt! Sedan hem igen där mormor, moster och kusiner anlänt till mamma. Vi åt tårta, firade födelsedagar och sedan 3-rätters med. Härligt att kunna sitta ute och bara må bra! Idag åt jag frukost med pappa och Lena innan de körde mig till tåget, pappa har blivit ännu sämre i sin sjukdom nu.. Det går så himla fort. Förbannade alzheimer.. Sitter på tåget hem nu igen, kayo är helt utslagen och det ska bli skönt att komma hem igen! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0