vi kör

Jag och Anette är fortsatt flitiga med pluggandet!! Snart betat av nästan alla punkter på det som ska göras. 

Jag har tänkt köpa burvagn, bur och buröverdrag till utställningarna och igår FICK vi en bur som stod på hunddagiset mira gick på förr! Och på tal om hunddagiset så ska hundarna faktiskt börja där i juni, 3dgr/vecka, eftersom att jag ändå ska jobba under sommaren! Känns kanon! 

Sen shoppade jag ett buröverdrag och en fäll att ha i buren idag, och burvagn hämtar vi senare i veckan. Idag har jag också börjat äta modifast som jag ska gå på i 2 veckors tid! Inte för att det "behövs" men jag har gått upp några kilo från min "trivselvikt" så testar detta för att komma igång. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0