värsta dygnet någonsin..

Igår EM. började jag må lite illa så lade mig på soffan och vilade lite innan jag skulle storstäda lägenheten. Kom dock aldrig så långt för mådde så illa och kräktes samtidigt som det bara kom vatten ur andra änden. Hela kvällen fortsatte så och det blev inte bättre när jag gick och lade mig kl 21, kräkandet upphörde inte förrän vid 5-tiden på morgonen. Robin låg i soffan med mira men santo skulle såklart ligga i sängen. Idag har jag varit sjukt matt och nätt och jämt kunnat gå runt kvarteret med hundarna, annars har jag mest sovit i soffan hela dagen. Inte fått i mig någon mat men dricka går bra. Illamåendet har avtagit lite och jag är bättre än igår, men så trött och ont i kroppen. Jättekul precis innan jag skulle gå bredvid på nya boendet imorrn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0