1 september

Vaaaar tar dagarna vägen???? Det var nyss maj.. Gråter en skvätt över att det börjar bli mörkt så tidigt på kvällarna igen och att vintern närmar sig med stormsteg.

Jag & R har börjat dieta så smått igen efter en sommar full av godis och onyttigheter - känns bra! Mitt vikariat på jobbet tar slut denna veckan men förhoppningsvis kan jag iallafall vara kvar som timvikarie på andra boenden. PH har dragit igång igen och på riktigt, jag SKÄMS när jag ser killarnas introduktions-klipp, kan man ens vara så omogen?? 

Och i detta nuet lagar jag mat och städar samtidigt. Tappade ett kastrullock på tån så den bultar, mira kom och buffade in sitt huvud i mitt ansikte när jag beklagade mig snutte. Ledig i två dagar innan jobb fre-sön! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0