Dieten

Som jag skrivit innan har jag börjat gå på diet och ska göra detta fram till midsommar. Vägde ca 60,1 innan jag började och idag, efter diet sedan i måndags, vägde jag 58,2. Visst, det mesta är nog vätska men ändå! 

Även om jag är sjuukt sötsugen känns kroppen mer "tom" på något sätt, och inte alls lika vätskefylld som innan.

Dieten jag provar är att helt enkelt plocka bort kolhydraterna, så frukosten består av 3 ägg och till lunch något protein med sallad/grönsaker. Middagen är likadan, men i måndags och idag kommer jag äta lite kolhydrater. Mellanmålen består av osaltade nötter. Det känns bra och jag är stolt att jag inte fuskar ;) kommer dock ha en ätardag per vecka, gissa om jag kommer köpa den största godispåsen då..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0