Lång dag

7-16 på jobbet idag, det känns just för att man inte har någon rast! Eller alltså vi tar det ju lugnt emellanåt men vi har betalt hela tiden och inga utsatta raster/lunch. Dessutom har det varit hundra grader ute idag, svettas ihjäl!! Imorrn är sista dagen innan tre dagar ledigt med Ullared först iiihhhhh... 

Miras hurtta-produkter! Hört att Ullared tagit in ganska mycket hurtta vilket gjorde mig superglad, gissa vem som kommer gå loss.. 

Och just det! Jag har aldrig fått tummen ur och tagit mitt körkort, övningskört har jag dock gjort i flera år och kör dagligen eftersom R är min handledare också så den biten är lugn, men nu har jag bokat både riskettan och halkan till på onsdag! Sen är det bara teoriprov och förarprov kvar!! Kommer gå super! Så glad nu, nya bilen är världens största morot för min motivation! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0