Simple as that

När jag har fått för mig någonting, då vill jag ha det nununu och inte veckor senare. Kanske både bra och dåligt, men med tanke på att många möbelbutiker säljer ut allt till vrakpriser kanske det är bra i detta fallet. 

Just nu har jag fått för mig att vi ska titta på en ny säng, och innan vi ens gjort detta har jag lagt ut den nuvarande till försäljning. Impulsiv? Svar ja. Men man måste fasen ta tag i saker så att dom blir gjorda! Hehe. 

Imorgon blir det provliggning och jag hoppas vi hittar DEN sängen. En sak är säker iallafall - jag kommer sova sjukt mycket bättre i en 180 säng istället för 140 när man har en stor man och hund i den! Plus två kissemissar med. 

Ut med det gamla:

Och in med det nya!

Känner mig som en liten flicka på julafton!! Förväntansfull så jag spricker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0