Helg fast ändå inte

Jag längtar SÅ till den dagen jag har ett 7-16 jobb, med ledigt på helgen och röda dagar. Snart har jag jobbat såhär i tre år och det är verkligen inte kul om man jämför med allt extra som de som jobbar inom handeln får. 

Igår var jag nog dödstrött, somnade på tvären i sängen vid halv 10 när jag myste med hunden, blev väckt halv 11 och kände mig som en zombie. Lyckades iallafall gå och duscha och fixa lite innan jag somnade igen vid halv 1. Solen skiner, det pratas om värme-rekord på nyheterna och jag ska bege mig till jobbet om en timma. Tjohoooo

Favoritbild från förra året i maj när vi hälsade på mina föräldrar i götet

Iso fiso morgonmyser jämt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0