Work out

Trodde aldrig att jag skulle skriva detta MEN nu har jag blivit smittad av Robin och har börjat träna tillsammans med honom. Hur nu han kan tycka det är kul med okunniga mig. Har haft sån sjuk träningsvärk nu och jag antar att jag kommer få leva med det den närmsta tiden tills jag kommit igång lite mer. Vet inte om det är dom nya träningskläderna jag köpt eller att komma igång igen men kul är det i vilket fall! (Än så länge)

Igår var vi också ute med julia&scott på rosé garden och åt, tror vi alla var lika spyfärdiga när vi gick därifrån. Jävulskt gott var det dock!

Det var mysigt så länge det varade men nu är tyvärr denna lediga helgen över och nästa kommer inte förrän i slutet av november. Som typ bara består av kvällspass också. Jippiekajej typ.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0