1a advent

Jag har hunnit med att vara ordentligt sjuk sedan jag skrev här sist. Är fortfarande inte bra från förkylningen men tack och lov är febern, illamåendet och den dunkande huvudvärken borta.

Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en till liten lurvboll, var och kikade på en men det kändes inte helt rätt så letandet efter den perfekta fortsätter.

Resan närmar sig också sjuuukt fort och imorgon är vi inne i december!! De senaste dagarna på jobbet har varit hektiska med gäster som skulle på julgalan, trots detta hade jag fantastiska gäster igår som berömde mig tills hela jag log om hur duktig jag var på det jag gjorde. Såna dagar gör att man står ut i ett annars otacksamt yrke. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0