ridin' solo

Måste berömma mig själv för att jag cyklade till svedala helt frivilligt idag. Hade lika gärna kunnat ta bussen eftersom jag skulle handla men nääää. Har annars fått sat-ont i nacken så är i stort behov av lite massage men här ekar tystnaden förutom musiken från spotify. Fast nu dunkade det utanför.. undra vad fan det var.. Livet suger just nu & jag vill stanna på praktiken for ever, om inte annat packa ner Mira i väskan och ta med henne till gården. Förövrigt är det 3e september idag vilket betyder att om precis 3 månader blir jag 18. Inte direkt någon stor skillnad mot hur det är nu, kanske att jag kan bestämma över mig själv då! Intressant inlägg, godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0