längtar efter något som kan rädda mig

Tävling i trelleborg under förmiddagen i strålande sol & det kändes som riktig sommar just då. Äntligen helg och jag ska sova ut men konstigt nog är man alltid tröttare de andra dagarna innan helgen & när helgen äntligen kommer känns det inte mer än bara okej. Igår var jag och lydia förresten på landäng där jag gjorde av med en del pengar på nya pikeur-ridbyor, strumpor och en kl-"piké". Inget onödigt utan sådant jag faktiskt var i behov av. Nästa vecka blir fullspäckad inför breeders flyinge under helgen och jag ser mer än fram emot det. Pusss


jag & vissla spanade på framhoppningen


nån randoooom


sophie & filippo som gjorde två jättefina rundor


Kommentarer
Linda

då ses vi kanske där. Men det är inte breeders nästa helg, det är bara kvalen ;) Breeders är i oktober :)

2011-09-02 @ 20:53:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0