you don't really care for music, do you?

Hade inga som helst förväntningar zico idag eftersom jag själv sett hur han varit på sista tiden; oerhört irriterad i gången samt skyggar vid möte i ridhuset. Dock var han inte alls farligt sur när jag gjorde iordning honom, lite visade han med att slå med svansen men struntade bara i det och sedan när han slutade fick han beröm. Det är så onödigt att bli arg på dem för något sådant för det kan i vissa fall bara förstärka aggressiviteten. Bättre att berömma när de gör rätt! Självklart finns det ju en gräns men ja, you get it. Började sedan iallafall med att skritta ut en bit med Mikaela i det härliga vårvädret, underbart. I ridhuset sedan travade jag fram med inte så stora krav men ändå med ett stöd i handen. Blev väldigt förvånad! Han skyggade inte en enda gång även fast 2st hoppade samtidigt, han skötte sig exemplariskt. Slappnade av jättefint nästan direkt också, bara man har ben på honom så. I galoppen var ännu finare, fick verkligen upp ryggen & han jobbade i en jätterund och fin form. Kul att höra det från Kristina med! Jaaa, så jag är helnöjd. Vilken utvärdering, hahh... Så det finns allt kapacitet i den där lille hästen, gäller bara att man kan plocka fram det.



Annars bör alla lyssna på den här underbara låten!!!
Låten är gammal men har aldrig hört den med henne innan. Fiiinnttt!!
Lisa – Hallelujah - Acoustic Version


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0