you can put the blame on me

Duktiga tjajor har nyss lagat kyckling m. arborioris men vi behöver ju inte nämna att det blev heeelt bränt i botten, eller? Förstår inte det där med ris. Hoppningen gick iallafall kanon, höll knappt i honom i galoppen utan tänkte bara framåt. Taxeringen var mycket bättre och han tog det där extra galoppsprånget när vi kom nära istället för att hoppa av 10mil innan. Mest linjer idag men det är precis det han behöver! Kanonkuuuuuul att det gick bra för första gången på typ 8v. Fast ja, jag är ju sämst i hoppningen så jag är inte förvånad att det inte går så fort framåt. Han är duktig som hoppar i alla lägen och aldrig är i bommen förutom när vi kommer alltför konstigt. Fina pållen. Imorgon beger jag mig hem till götet vilket känns skönt även fast mamma jobbar, mer tid för pappa? Haha.. Frej & jag säger godnatt för nu ska vi se Step Up 3d!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0