tillsammans med håkan har jag det finfint

Förutom att bara dega har jag idag ridit den här damen. Duktig med tanke på allt oväsen de förde i ridhuset när de byggde. Skrittade fram länge, ställde både utåt och inåt, gjorde lite flyttningar mm. Satt ner rätt mycket efter lång framridning. Samlade även upp henne i traven stundtals så att hon nästan travade på stället och släppte sedan fram henne. Jaaa lite sånt. Satans stark i galoppen men det blev rätt bra mot slutet. Skrittade av ute i det fina vädret, underbaaart. Nu ska jag fortsätta med degandet som jag gjort de senaste fyra timmarna och se på 101 sätt att åka ur en gameshow. Så roligt har jag haft det idag,
hejsvejs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0