när man bevisat att man kan sköta sig

Stalltjänsten gick fort idag och flöt på utan problem så under lunchen red jag caro på utebanan. Sist var han ju helt galen och gissa om jag blev förvånad när han skötte sig exemplariskt??? Inte det minsta hopp eller ens antydan till bockning. Guuud vad jag var glad, dessutom kändes han väldigt fin i galoppen med.

Efter en tur till svedala nu ikväll på våra trogna springare (cyklarna) åt vi onyttigt innan vi begav oss hemåt igen. Hemskaste jag varit med om och jag frös värre än värst. Onyttigheterna slutar dock inte för om en stund är det chokladfondue hos grannen som gäller! Fin lördag som avslutas hyffsat tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon med.


om du bara visste hur mycket jag tycker om dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0