livet är fint & styrs mot bökis imorgon

Satan så jobbigt det var att gå upp imorse och med tanke på ringarna under ögonen kunde man tro att jag sovit max tre timmar. Så var inte fallet, somnade redan halv 9 kvällen innan. Gjorde det vanliga stallarbetet under förmiddagen idag samt gjorde iordning två hästar till J, efter lunch följde jag med när O skulle träna. Träningen var på en suuuperfin gård mitt ute i ingenstans, ridhuset var nog det finaste!! Var hemma tidigt och har nyss ätit hemlagad pizza. Känner mig helt glad och uppskattad, leker mest med E, haha. Spanade in vädret förut och jag blev hur pepp som helst, hela 4+ imorgon, wiiee. Godnatt för idag!


huvudlös fux


Kommentarer
jessica andersson

sv. ah okej! :) hur går praktiken? :)

2011-03-03 @ 20:04:56
URL: http://jessiejump.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0