this is hardcore, i'm indestructible

Skön dag! Slutade vid 12, stack och åt + handlade med freja, tove & anna. Spelade ännu mer "med andra ord" innan det var dags att rida. Tog dressyrsadeln idag, heeerregud, kunde knappt driva då jag hade sådan träningsvärk och caro hjäpte inte precis till. Blev irriterad för inget funkade så andades lite. Tog hjälp av ett spö och vips - fin häst. Okejdå, jag ställde och böjde honom lite också men utan framåtbjudning går ju inget. Tove var iallafall med och red samtidigt men tog ett par kort, bjuder på ett här nedanför. Just nu har anna dragit till bussen och här sitter jag. Träningsvärk som bara den. Blev sjukt irriterad på en sak också förut, blir bara mer och mer förvånad. Meen det släppte efter jag umgicks med anna&tove. Imorgon börjar vi inte förrän 9.50 så då ska jag sova länge! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0