fina bushästen

Efter en stunds longering från kristina's håll och ett par rejäla brallningar från caro's håll lugnade han ner sig lite innan jag skulle sitta upp. På dressyren sen kändes han jättefin och lätt i slutet, kanske för att jag RED idag? Gick på honom rätt mycket. Kul! Synd bara att framåtbjudningen försvinner i ridhuset, ute är han sååå fin! Annars är han så himla mysig att ha o göra med..tyvärr visas inte hans lugna sida så ofta eftersom han lätt blir stressad och påverkad av omgivningen & bara stänger av men idag var en bra dag! Lugnt och knappt en människa i stallet när jag var ute. Annawa hängde här en stund efter skolan innan hon kravlade sig ut till bussen. Jag fortsatte kolla på true blood och här sitter jag nu nyduschad med min potatisgratäng. Livet är bra fint ibland! Godnatt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0