you make it real for me

Satan vilken fin häst jag hade i mitten & slutet av dressyrträningen idag! Han har blivit så himla mysig och jag känner stoor skillnad från när jag började med honom, känns så himla roliiiiigt. Iallafall, tränade även idag på skänkelvikning i skritt&trav samt att rakrikta. Satt mest ner under passet och han flyttade fint i skritt, i trav blev det lite jobbigare men gud så ambitiös han var idag - kanske ska han jämt stå inne! Haha, stackarn. Hästarna har som sagt varit inne idag pga. "stormen" medan ettornas fick komma ut en stund efter lunch medan vi red. Åter till träningen; flyttade från ex. bokstaven F i ridhuset till kvartslinjen och rakriktade sedan, men som sagt, han kändes heelt underbar efter lite flyttningar.

Annawa & jag var på NFU imorse för att vara med på ett elevrådsmöte. Klart vi ska vara mer involverade i deras aktiviteter haallåååå. Som förra året liksom. Nyss inkommen från stallet, mockade i jonna's samt bytte täcke på caro & borstade honom lite till. Nu ska jag äta och sedan pugga en massaaaa. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0