jag håller mig hellre på marken

Alltsååå. Hoppningen gick..dåligt? Bra? Jag har ingen aning, jag är så lite hoppryttare som man kan bli. Tränade för Jan idag, Fredrik's pappa, och hans övningar brukar vara lite svårare tycker jag nog, alltså för caro då. En bana på 9 hinder är ju inte mycket, men med alla dessa svängar och grejer så går det inte ihop. "Lätta på handen", men njaaee inte fullt så mycket för då faller hela han isär och sedan har möjlighet att bocka. Litar inte fem öre på honom. Jag fattar ingenting. Det känns bättre för Fredrik då han är mer förstående (enligt mig dååå) och ja, men äh. Tror att jag glömmer att andas också för får så himla svårt att andas när banan är slut, fast å andra sidan är ju hela hästen som en orm och hur ostadig som helst. Faller inåt i båda varven mer eller mindre, viker in näsan och springer liite för fort. Jaaaaaaja, om något år kanske det blir bra. Tyyp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0