ibland blir jag bara så trött

Provet gick bra! Fotade tove&mintess efter lunch, finnaa. Sedan fotade hon när jag red caro, helt sjukt vad han var knäpp. Han skötte sig när jag skrittade+ travade fram men efter en skrittpaus började han bocka satan. Slutade gjorde han inte heller! Så fort jag tänkte framåt höjdes ryggen, huvudet och naken sänktes och fjoong, som en jävla studsboll. Var nära på att åka i backen en gång men annars sitter jag som berget känns det som..lustigt att han inte fått av mig än. Nä, idag var han verkligen dum. Förstår om han tyckte det var kul att vara på utebanan men någon måtta får det vara. Till sist travade han duktigt några varv så då hoppade jag av och skrittade med honom för hand. Heelt galet. Ska strax sova, bara jag & tove i läggan ikväll. Puss

Pssst mamma, om jag åker i backen med huvudet före kommer mitt huvud spricka pga. hjälmen. Du behöver inte vara orolig utan bara just so you know.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0