utöver detta har jag räddat sval-bebisar

Övergiven i två dagar för att Sophie sticker iväg på nån utbildning, huuur ska detta sluta kan man fråga sig. Dagen har iallafall gått bra & jag kom hem sent bara för att jag blir så seg när jag är själv. Red Mira, Optik, Ultra & Razzia.. Mira var som vanligt fin, Ultra gick kanon & de andra två bara var! Har dock mått konstigt samtidigt som illamåendet kom och gick, undra om det var kräftorna?? Ska slänga dem.. Sängen väntar så godnatt!

tror mira hade velat vara ett godlandsruss
om hon fick bestämma!

haha ååh optik

ultraaa, finis


Kommentarer
anna

du räddar dem och jag dödar dem. styve trampade på en påväg ut hahahahaha, hörde bara hur det krasade..

2011-08-30 @ 17:51:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0