ska leva på den känslan veckan ut

Klockren häst idag på träningen då vi gjorde en del skänkelvikningar och han var värd miljoner. Känslan var på topp och att jag red ordentligt i kombination med hans inställning var bara woooaaww. Annars har vi solat, spelat kubb, skrivit ett prov och tove&jag avslutade med att powerwalka runt yddingesjön vilket tog 1,5h (1,4mil)!! Älskar vädret. Imorgon är det nationella, muntligt, så nu ska jag sooova. Nattinattii

Ps: förövrigt var det kaaaos på bökeberg under lunchstalltjänsten då en ankfamilj sprang in i diverse hästhagar!! en liten ankunge blev påsprungen av en dum häst och såg död ut men återuppstod sedan.. sedan hittade vi även en ödla, sweet!


annis och lammis idag, visste ni att
det förresten gills som sommar nu?


Kommentarer
emma

har du nånsin ångrat ditt gymnasiet val? :)

2011-04-27 @ 19:25:26
emilia svarar

ja det har jag väl gjort men det senaste läsåret har varit toppen! eftersom det var nytt när jag börjar ettan var allt lite kluddigt men som sagt, nu har det mesta ordnat upp sig.

2011-04-27 @ 21:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0