every rose has its thorn

Har ju faktiskt tid att blogga lite medan jag kränger rostad macka med skagenröra. Livet rullar på, skolan rullar på. Igår tog jag och Elvira bussen efter skolan in till Mia&Nettans där lite nödvändigheter så som block, pennor mm. köptes. Senare på em. fotade jag henne&Acke. Annars muppade Frej och jag oss bara med den gigantiska svampen som står på trappan.

Dagens då.. blev nyss intervjuad för utomlandspraktiken och ska ut till stallet om en timma för att fixa inför dressyren. Ikväll sitter vi bänkade framför Idol med pannkakor, det är ju PANNKAKSDAGEN idag om ni missat det. Allt som står på facebook är sant. Ha det fint,
det ska jag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0