vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig även fast jag vet att jag måste glömma dig

Till håkan's finfina låt kärlek är ett brev skickat tusen gånger sitter jag och lyssnar till när frej duschar, låter kul va? Dressyren idag gick inget vidare men bättre än de andra gångerna iallafall. Ska hoppa in i duschen när freja är klar, sedan ikväll iväg o handla lite. Fick förövrigt min almanacka idag också! Kanoonfin, tack mami, lite roligare när man kan designa den själv. Innan lovet nästa vecka väntar en fullspäckad vecka med diverse test/förhör men gud så skönt det ska bli att vara ledig. Sen direkt praktik i 2 veckor! Vet inte om jag sagt det men ska vara hos catharina almroth, en jättefin gård där jag även kommer bo under veckorna. Bilderna nedan är på ridhuset och stallet för de som inte ser det, hehe.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0