för att du syns överallt, är det inte säkert att du finns. det behöver inte ens ha hänt

Älskade, fina, bästa lasse. Tror inte det finns någon människa som skrivit och gjort bättre låtar än honom. Matteprovet som vi hade nyss gick åt .... tror jag, hur kommer det sig att matte är så hiimla tråkigt? Och svårt. Skyller på att boken vi har suger och inte förklarar bra. Hoppning i em, hoppas verkligen jag får vara med fast i och för sig inte på vision eftersom han inte känns 100 fortfarande.

jag ska ingenstans, jag bara bryter lite is
det sägs att a
llting vänder, och det stämmer väl på sätt och vis
när en stannfåge
l ger sig av

ÅÅHH SÖTA, ser ut som en c
lown under min fina redigering



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0