känns dock tråkigt att lämna allt nu när man börjar känna folk och komma in i det

Tacos igår var hur gott som helst och det var längesen jag åt så mycket under en dag, haha! Studsade upp imorse för jag haft en så skön sömn. Just nu lyssnar jag igenom daniel adam-ray's nya album - tidig, i know. Har i vilket fall rast så tar igen mig lite, är trots allt 9:onde dagen i rad jag jobbar. Blev glatt överraskad när jag kollade igenom mailen förut och såg jag hade fått ett av en ang. GHS (göteborg horse show) Vi är välkomna som funktionärer iår igen, fast inte som elever då. Skulle vara hur kul som helst & verkar lovande! Nu ska jag se igen det missade ph-avsnittet, puuss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0