för mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig

Många frågor hur det är med min prins manne, om jag inte saknar honom. Klart som fan att jag gör, hur mycket som helst men det känns bra för jag vet att han har det toppen. Min vackra, genomsnälla och underbara prins. Fattar inte hur jag kan vara så satans blödig just nu. Känner mig helt tom när läser en massa statusuppdateringar på facebook om hur bäst deras häst är. Det är inte roligt längre, och då menar jag inte att just jag inte har någon längre. Bara hur konstigt mitt liv är. Fy fan, tror jag ska sova. Vem läser ens detta iallafall? Just nu skulle jag önska att ingen gjorde det för jag vill skriva världens text om hur trött jag är på många runtomkring mig, på allt som har med hästar att göra. Godnatt. Förresten blev jag helt paff idag när camilla i stallet frågade hur jag mådde. Bara allmänt alltså och det lät så himla ärligt. Inte bara som många vill ha ett "bra"-svar på. Människor känns överlag alldeles för upptagna av sig själva nu för tiden, även jag kanske. Alla har sina egna problem och vill inte veta av andras.


Kommentarer
anna

oavsett om du vill det eller ej, fining, så kommer du inte bli av med mig i första taget!

2010-11-16 @ 22:50:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0