check it out, check it oouutt

Satt inte vid datorn igår så blev inget bloggande...red iallafall eloise på lunchen med alla western-ryttare då det är tävlingar och jaaa, vad ska man säga. Blev inte mycket till jobb där inte. Frans fick också lite motion på kvällen, först spänd som satan eftersom folk red då med men fiinis i slutet! Idol var som vanligt fint på kvällen men finast var såklart olle. Idag har frej&jag ägnat oss åt film och lite onyttigheter men just nu skriver jag pack-lista till praktiken. Går väl sådäär bra. Ska ut och rida frans ikväll när tävlingarna är slut för dagen, sen hoppas vi få skjuts för att handla. Wiiiee HEJ PRAKTIK. Kommer nog få slita som ett djur men det är det väl värt. Kameran följer självklart med så räkna med bilder från mina veckor. Ha en fiin kväll, vi ska städa och greja. Hoppas även att förkylningen och hostan ska bli bättre efter all medicin jag proppat i mig. Lite vila kanske? Bloggar nog inte förrän imorgon kväll då jag är framme, om ens då, annars så hörs vi någon annan dag! You know where to find me. PUSS, kommer sakna min sambos!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0