allting börjar om, jag kan börja om

Känns som att hästarnas skador förs vidare till mig..dock tror jag att det är överansträngningar på mig. Först allt med handlederna, vidare upp mot armen och nu hemsk värk i låret som om jag sträckt mig, wiiiee roligt. Nu ikväll fick ett av ungstona tas in och stödbandageras då hon var hemskt halt & varm i kotan samt lite svampig precis ovanför. Verkar som hon vrickat sig kraftig när de sprang så dant..uscha. Jag själv borde hoppa in i duschen för att sedan värma maten jag köpte igår innan det är paradise hotel! Även house ikväll men får se om jag orkar se det. Dagen har för övrigt varit kanon - gått fort och jag har varit på toppenhumör. Känns lite tråkigt att det är sista dagen imorgon! Kommer sakna många underbara människor. Ha det fiint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0