you don't know what you got till you're missing it a lot

jag måste bara få säga en sak. JAG ÄR GRYM! jo, faktiskt! jag känner mig helt grym iallafall, haha.
ni undrar säkert varför jag säger så, men lyssna här; 30,5/33p.djursjukvården, programridningen gick helt okej, öppna huset gick också helt okej och jag har skickat in en del läxor + ska skriva klart en sak strax. dagen har varit toppen rent ut sagt, annawa&jag tog bussen in och solade en 20minutare när jag var klar med provet - lovely!

vi är taggade inför göteborg imorgon! tänkte precis boka tågbiljetter, tjuhoohu. livet känns mer än bra just nu, även fast vi fått reda på en del tråkigheter. rocky, som annawa red i höstas, fick en senskada när han stod här så han fick åka tillbaka då vila inte hjälpte. han åkte sedan hem till danmark och fick ännu mer vila, promenader mm. men den vill inte ge med sig. de har beslutat att ta bort honom, fina rocky!

annawa&rocky i höstas innan skadan, så fina tillsammans



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0