wish I could spin my world into reverse

sitter här nyduschad och med nymålade naglar medan Carrie Underwood spelas på spotify. hoppträningen förut gick..hm, inte speciellt bra men inte heller dåligt så någonstans mittemellan. red eloise idag igen men det var 2a passet hon gick, lite lustig men i slutet släppte hon och då kändes det som hon kom igenom med bakbenen iallafall. hon har en tendens att alltid gå med så korta steg så fort man tar i henne så man ja, man får väl klura lite, haha.

strax ska jag cykla in till svedala och sola, blir antingen 15min eller 20. resten av kvällen ägnar jag åt plugg, duktigt emilia! så ser min kväll ut. (vi behöver inte nämna att jag sov till 10 idag...)

ciao!

bild på mig&emelie för 1-2 år sedan

 

Gettin' over you

 



Kommentarer
Sov till 10!? (hade ni sovmorgon eller?)

Hej Har du slutat läsa/svara på mail? Eftersom du inte kan nås på mobilen så har jag skrivit ett mail. Mvh Mikael

2010-05-25 @ 20:04:41
emelie

haha, fin bild ;)

vi får ta o ses på sommarlovet något :)

2010-05-25 @ 20:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0