vill inte minnas, kan inte glömma

tyckte elviras ord var så sanna och kloka så var tvungen att sno dem. hur sant är det inte egentligen?

sitter förövrigt helt proppmätt i soffan efter att ha smällt i mig en alldeles för stor portion lasagne. fast kanske inte gör så mycket i och med att jag red två hästar förut.. började barbacka på sickan tillsammans med elvira&mogge, vi red bland annat igenom programmet inför imorgon så nu kan jag det. in med hästarna och ut med nästa två fort som satan. qubiac var jäävligt svår att sitta ner på så red bara igenom själva programmet en gång med honom. känns ju toppen att eloise skulle vila idag? njaae, inte direkt.

nu tänkte jag plugga lite naturkunskap och skriva ner fakta om en del trädslag. annawa och jag började också på "burken" förut idag (stoppa i diverse växter/jord i en burk, försluta den och se vad som händer. om kretsloppet funkar etc.), typ hundra år efter alla andra. labbrapporten ska vara inne på måndag - annars går det illa!!

min dag i ord. och oj, jäklar, jag måste boka biljett till fredag då det bär av till gbg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0