I miss everything about you

24??! jo, jag kände att jag ville skylta med det (unika)! snart är jag ikapp kissie. tror ni inte det? vi överlevde iallafall vår lilla tur. eller typ, vi gick in, satte oss och åt och sedan pallade vi inte gå så jag messade M - ni vet vår kära, rara lilla kompis. GULLIGT att hämta oss, riiight? nu ligger jag hemma i vår kära soffa igen fast fryser inifrån på något vänster, ska bli skönt att hoppa in i duschen strax och sedan krypa ner i sängen.

onsdag imorgon och jag är SÅHÄÄR taggad på att gå upp ur sängen imorgonbitti. onsdag betyder också NFU-dag alltså kanske det är bra att se lite vettig ut. en bra sak med imorgon är att jag får rida lille lillebror! knäpphästen, var banne mig 3 veckor sen sist.

lite bilder nedan; enjoy. godnatt!

freja och hennes monster som försökte bita håret av L. ser han inte farlig ut....?


isis&hippe


elvira&acaletto


normalare klass får man leta efter!


dagens kvällsmat; pasta carbonara. mumsigt värre - ibland är jag grym!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0