take time to realize, that I am by your side

orkar inte lägga in några bilder från igår nu ikväll. lägger mig och tittar på livet på laerkevej istället, mycket bättre! kvällen har bestått av god mat, lite för mycket faktiskt, tv-tittande och en del dator. imorgon tror jag att jag åker en sväng till trelleborg under dagen, har en del jag behöver köpa..kvällen återstår att se, hoppas på att kunna dra med mig baby boo ut (känn dig tvingad annawa).



Känner mig hur slut som helst även fast jag sovit rätt mycket det här dagarna..6-7h brukade jag ju sova hemma med, jaja, får väl vänja mig, haha. Nattinatti


Kommentarer
Anonym

jag är väl illa tvungen.. fan då.. piss och pannkaka (DET ÄR INTE ALLTID A LITTLE TRUTH BEHIND EVERY JUST KIDDIN' - LOOVAR <3)

2010-05-07 @ 23:37:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0