spännande händelser på lundavägen

kopierar annawa's inlägg för det stämde på pricken! lääääänk till henne.

"alltså ja, igår såg vi vad vi tror var en helvettes kackerlacksjävel. den var stor, som fan, och den lät, som fan. det var inte skoj. jag ringde två gånger mitt i natten till min mamma. efter att ha gömt oss i ett par timmar skulle emiama ta en sista godis innan sängen kallade, men som sagt - IGEN! straff för att man ska vara lite onyttig, den jäveln flög bredvid henne, som en helikopter *choff choff choff* och vi sprang in på toaletten och skrek. ut gick vi med handdukar och flugsmällare som skydd, men den jäveln kröp in bakom diskmaskinen.. innan dess sökte jag på lite kackerlackor och läste att de förökar sig som jävla kaniner på rapid. 200kids på 5veckor, great! imorse vaknade vi av en jävla galning som bokstavligt talat låååg på ringklockan, vi sprang ner och öppnade, det var elvira. det första vi gör är att skrikberätta om denna upplevelse och att den fortfarande var kvar i huset! vi går lugnt upp, hör elvira gala som en ja gud-vet-vad, vi springer ner och där ligger de jävla fanskapet på rygg och sprattlar som om den simmade längd på rygg eller något. emiama var snabb med burken och nu ligger den jävla jävelnsgrejen där i och jag undrar om den fortfarande lever. vi har inte vågat oss ner igen..."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0