snodde från josse ;)

100 frågor

1. Vem är du? Emilia Åhman
2. Är du självständig? Oerhört faktiskt.
3. Personlighet? Omtänksam, snäll och impulsiv skulle jag tro
4. E-post: Skriver jag nog inte ut här :)
5. Stjärntecken: Skytt
6. Jag kommer från: Mölndal
7. Jag bor: Mestadels på Bökeberg nuförtiden
8. Mentalitet: Får nog säga impulsiv
9. Civilstatus: Inte singel iallafall :)
10. Spel? Inget för tillfället, haha
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet
14. Din bästa egenskap: Har väldigt svårt för att vara elak och skita i personer
15. Din sämsta egenskap: Nedvärderar mig själv oftast
16. Husdjur: Nuförtiden bara häst, fast han är ju ute på foder
17. Familj: mamma + man, pappa + sambo, helbror och halvsyster
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Nytta och nytta, hela kroppen kanske
19. Kroppsdel du tycker bäst om? Benen skulle jag tro!
20. Jag sover: Alltför lite
21. Djur jag är lik: Haha, ingen aning
22. Tror du på något? Hmm, nej
23. Frisyr: lång och platt/ibland vågigt, eller tofs/knut
24. Hårfärg: Blond
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: ca. 172
27. Jeansstorlek: 26/34 tror jag
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: Shoppa, vara med vänner, festa and so on :)
30. Ogillar: Falska människor, spindlar
31. Favoritmat: Mycket
32. Favoritglass: Ben&Jerry's!
33. Favoritdessert: Pannacotta
34. Favoritpizza: Ingen speciell, bara inte svamp
35. Favoritdryck: Cola och trocadero
36. Gillar du godis? Haha, ja
37. Isåfall vilken sort
? Öhm, allt
38. Min favoritdrink(ar): Ingen aning, så mycket som jag varit ue på krogen liksom 8-)
39. Min favoritfilm: Har ingen favorit, många olika
40. Min favoritdag: Fredag
41. Mitt favoritklädesplagg: Ett par jeans jag haft länge men som sjunger på sista refrängen..
42. Min favoritbok: Kommer inte ihåg vad den heter, handlade om drogmissbruk iallafall
43. Min favoritmusik: Allt! (förutom opera och där de skriker haha)
44. Min favoritlukt: Får väl säga min lacoste & DKNY, men alltid varit svag för syréndoft
45. Min favoritblomma/planta? Syréner
46. Öl eller vin? Hmm, vin isåfall
47. Liknar du en kändis? Inte vad jag vet, men fått höra att jag liknade någon modell för nån affär ;)
48.
Senast köpta skiva: För längesen
49. Senast film på bio: Terror på Elm Street, innan dess Prinsessa med svenskan
50. Bästa låten i världen: Ingen aning, men Melissa Horn är en stor favorit bland artisterna
51. Senast lästa bok: Det händer inte mig
52. Favoritförfattare: -
53. Skriver du dagbok? Nej, inte gjort på många år
54. Bästa årstiden: Vår-sommar
55. Älsklingsfärg: Varma, sommriga färger bl.a. korall
56. Skulle aldrig ta på dig: Utåtsvängda jeans eller tröjor som sitter uppe i halsen på en
57. Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare och veterinär
58. Blev du det? Haha nej, och kommer inte att bli. Möjligtvis vet.
59. Brinner för: Mina närmsta, i alla former
61. Katt eller hund? Katt
62. Har du nån nojja? Njae
63. Fobier? Spindlar!
64. Deppig eller glad? Oftast glad
65. Politiskt insatt? Nej
66. Värdesätter du ärlighet? Ja!
67. Brukar du dra vita lögner? Njae
68. Är det ok med vita lögner? Hmm..ibland tycker jag nog
69. Känner du en mytoman? Nej
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Beror på vilket humör
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja!
72. Hur tidigt stiger du upp? Förr var det antingen 5 eller 6, numera 7 eller 8.
73. Är det bra eller dåligt? Bra på ett sätt, man får en massa gjort
74. Vem/vilka vet mest om dig? Mina närmsta vänner
75. Gillar du att slåss? Haha nej.
76. Vad har du på dig just nu? Jeans och linne
77. Vad ska du göra ikväll? Åka hem till läggan, äta god mat och umgås med tjejerna skulle jag tro
78. När var du senast full? Full och full, på valborg var jag påverkad bara
79. Är du seriös? Inte alltför ofta haha..
80. Hur många väskor äger du? Jag är nog den tjej som äger minst väskor! Eller, handväskor iallafall :p
81. Hur många bilar har du/din familj: 2 hos pappa, 1 här efter vi sålde den andra
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Linus
84. Hur många timmar sover du per natt? ca. 7
85. Vem är snyggast i världen? Vilken fråga :p
86. Vad är du allergisk mot? Ingenting tack och lov
87. Ska du duscha idag? Japp
88. Vad är det för veckodag? Söndag
89. Vad är det för datum idag? 9 maj
90. Vad gör du nästa år? Ingen aning
91.. Hårdrock eller synth? Haha inget utav det
92. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet skulle jag nog säga
93. Har du utländska föräldrar? Nej
94. Gillar du att laga mat? Yeess
95. Märkeskläder eller second-hand? Märkeskläder
96. Hur många par skor har du? Oj, ingen aning
98. Fixa håret eller fixa makeupen? Sminket
99. Vem är snällast just nu? Ingen hemma, ingen social på msn så ingen, haha! Nejmen, många :)
100. Var har du ont? Ryggen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0