renstädad och godluktande lägenhet?

oj, hur kommer det sig att jag haft 17 unika läsare idag utan att ens bloggat? spännande, haha.. just nu sitter vi och laddar inför vår kommande tripp till svedala som utspelar sig om lite drygt 45minuter! vi har varit duktiga och städat nyss som jag skrev igår att vi skulle, så nu luktar det gott i lägenheten eftersom vi också tände lite doftljus och rökelser. får banne mig fota sen. ni måste få se hur duktiga vi varit. fotade även en del på träningarna förut, sedan fotade cattlyn när "min" grupp red, kanske slänger upp några sen. oh, förresten! jag tänker inte ens försöka uttrycka mig om hur ont jag har i ryggen, benen och skrevet. ja ni hörde rätt, skrevet. helt sjukt, borde inte rida sickan barbacka något mer, lite komiskt trots allt. bloggar senare, ciiao!

ps; annawa, jag vet att du läser så kan tillägga detta. hon var suupersnäll och masserade min rygg förut idag! tacktacktacktack. du är saknad, jag behöver lite till.


Kommentarer
anna

<3

2010-05-04 @ 20:43:37
URL: http://annawa.blogg.se/
pierre

sry, det är jag som är inne på 16 olika datorer :D

2010-05-05 @ 21:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0