programridning

har nyss ägt rum! hon var förvånansvärt fin i munnen men visst, hon går gärna i ett undertemp normalt så det blev inte direkt bättre när jag satte mig ner. spänd och gnäggade i ridhuset men förutom det och undertempot då så gick det helt okej. väldigt lätt program så det var inte svårt att komma ihåg. synd att ingen fotade, vi var så fina ju ;) haha.

nu väntar ett djursjukvårdsporv på dräktighet/fölning, sårskador, frakturer och kastrering. får se hur det går, är rätt mycket att hålla ordning på. ikväll är det öppet hus som jag skrev igår, blir att visa upp skolhästarna för de preliminära eleverna halv 7, jag som hade velat sola!! får se om jag får tid till det..LATER!

haha, får bli en bild på lillebror bara för det. saknar den busen, tänk vad fin han hade varit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0