you'll be my vacation away from this place

ajaj, gud vad min rygg värker just nu.. gick helt okej att rida förut. lillebror ville inte ta halvhalterna på yttertygeln i hö. varv så han bråkade lite, i slutet löste det sig dock och han slappnade av mer. red inne först men travade av på utebanan och jävlar vilken skillnad på steget och framåtbjudningen. eftersom han inte var helt crazy får det bli där nästa gång!

gjorde iordning qubiac och red barbacka men när jag hoppat upp, skrittat fram och började trava gick det inte spec. bra. han har rätt svävande trav när man sitter på så det var verkligen inte skönt för ryggen så jag lade av och skrittade istället.

nu ikväll har jag bl.a. lagat laxpanna&ris, redigerat bilder och duschat. borde plugga till djursjukvårdsprovet imorgon men nyaste avsnittet av true blood känns mer lockande.. sängen också!! får se hur det blir,  sålänge - nattinatti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0