my heart is like an open highway

herregud vad vi är värdelösa. misslyckade, världelösa o bor ute på en jäkla gård. tju-ho. nävars, vi har ju faktiskt motionerat idag. och jag har solat solarium! det ska fortsättas. det är iallafall bättre att vara brun och ofin än både blek och ofin! he-he. usch, jag är aaalldeles för trött för detta. internet har krånglat hela kvällen så jag poppade popcorn och pluggade lite.

åååh vad allt känns tungt för tillfället, hur mycket som helst i skolan den här veckan. mobilen krånglar, hästen krånglar, skolan krånglar, everything. nä, nu ska jag sluta whina och gå och lägga mig med min sprängande huvudvärk, godnatt!

finaste lillebror, annawa fotat!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0