men när man väntat allt för länge blir inget som man tror

Melissa Horn's låt Jag ska sakna dig imorgon är så himla fin. texten och ja, allt. jag var duktig och sprang förut - heja mig!! taggar stalltjänst imorgon, vi har en jäkla tur som är lediga torsdag & fredag så vi bara har det de övriga dagarna innan dess. tack och lov. ser fram emot att lägga mig och kolla på filmen sen. hette tydligen Flickan och handlade om en tioårig flicka som blev lämnad hos hennes faster när hennes familj åkte till afrika men sedan lämnade hennes faster också henne och hon upptäcker vuxenvärldens ofta absurba och ansvarslösa beteende. får väl se om den är bra eller ej, men den var väldigt populär på bio förra året läste jag..

hhmm, vilket jävla problem jag fick höra om nu då..får se hur det reder upp sig, helveteeee. godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0