känn ingen sorg för miiiig götebooorg

annawa och jag har landat i partille för en stund sedan! hälsade på bror, åt god mat och nu sitter vi nere på hans rum och tar igen oss medan han är ute. var en massa strul med tåget förut, det var 23vagnar och vi hoppade på vagn 11an (som fö. bara var två vagnar ifrån 23an?) men när vi slagit oss ner byter vagnsnumret till 21 och vi skulle sitta på 11an. skyndar oss för att byta vagn när tåggubben säger; "då får ni springa, jag måste stänga dörrarna!". sagt och gjort, vi bokstavligt talat SPRANG med diverse väskor, högklackade skor och andra folk till vagn 11. precis när vi hoppat på stängs dörrarna - puuh! resten av tågresan var slapp, vi tittade på film och hade det allmänt bra. i frysen väntar gooodaste glassen ever på oss, min favorit.

morgondagens planer är att åka in till nordstan en sväng och tralla runt som vi alltid gör, hiihii, puuuusss
förresten; denhär bloggen kommer nog låsas för att slippa diverse snokande folk, ni som vill ha lösen får det :)

såhär snygga var vi idag under aktiviteten på hälsopedagogiken. just här försöker ronja, annawa och jag äta varsin citron utan att göra miner, oohyes!

 

med risk för att låta som världens tjockis - bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0