I wish you were a stranger I could disengage

ligger i soffan helt utslagen tillsammans med mysig musik..haft en slapp kväll som bestått av hästar, mat och människor. filmen vi såg på svenskan var väl ingen hit men skönt att åka iväg och göra något annat. annawa&jag drog vidare till entré dit även philip kom och gjorde oss sällskap en stund, jag hittade bl.a. en fin topp från gina. hade ett jävla flyt och hann med bussen i svedala när jag kom med tåget från malmö, hem till gården och fotade lite och blev även själv fotad. åt lite och sedan bara umgåtts. skönt! nu borde jag hoppa in i duschen och sedan packa upp..imorgon startar dagen med np. i engelska igen, vet inte riktigt vad som händer sedan. godnatt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0