grym, grymmare, grymmast

alla som såg oss påväg in mot svedala nu ikväll måste tyckt att vi såg ut som de tre små gummorna. eller varför inte de tre musköterna??! som jag sa, vi gick iallafall, med starttid 19.50. BRA tänkte vi som skulle hinna med 20.50 bussen efter vi handlat. tyvärr var vi inte framme förrän 20.50 och fick handla fort som fan innan de skulle stänga. hur kom vi hem då undrar säkert ni, för vi gick inte. nej, vi ringde M - tacktacktacktaaack!

nu sitter vi här med våra kära ljus och rökelser och lyssnar på musik. dagarna går verkligen hur fort som helst här i huset, känns absolut inte som fredag imorgon! love it!

nä nu ska jag packa upp mina nyttiga matvaror, äta lite godis+glass och sedan dammsuga för att avsluta med det senaste vampire diaries-avsnittet och stupa i säng. morgondagens planer är skola, malmö och sedan hem. mamma var gullig och ringde häromdagen och frågade vad jag önskade för mat ♥ hörs imorgon!

150spänn - värt??!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0