game over, you lose

Godmorgon!
Gissa hur förvånad jag blev på en skala mellan ett och tio när man lillasyster kom in förut o frågade om jag inte skulle gå upp? jag frågade vad klockan var och när hon sa fem över halv tolv blev jag hur förvånad som helst, varför hade ingen väckt mig? jo, för att det bara var hon hemma, haha.. skönt att få sova ut ibland. inatt somnade jag med musiken på kl. 2 och vaknade halv 5 för att stänga av den och somna om. drömde inte om någon freddy som tur var!

idag måste jag åka in och lämna avatar på hemmakväll, sedan åker jag med mamma o handlar i trelleborg för att efter det dra vidare mot gården. tjejerna frågade om vi inte skulle fira med ugnspannkaka och jo, mer än gärna!!

ha en fin söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0